O nama

Temporis savjetovanje sa svojim suradnicima niz godina provodi edukacije javnog i privatnog sektora na temu javne nabave u Republici Hrvatskoj i regiji. Edukacije su bazirane na zakonodavnim propisima i iskustvu iz prakse. Interes naših klijenata uvijek je na prvom mjestu, a primjena moralnih i etičkih poslovnih standarda naš imperativ. Svaki član tima služi se engleskim jezikom u govoru i pismu.

Osim stručnosti i međuljudskih vještina, naši suradnici posjeduju i sklonost prema kritičkom prosuđivanju postojeće prakse, objavljuju stručne radove te drže predavanja o aktualnim temama vezanim za praksu.

 

Što smo radili kroz godine

Od edukacije privatnog i javnog sektora na temu javne nabave do objave stručnih članaka i Biltena javne nabave. Tvrtka Temporis iza sebe ima...

>430

Broj edukacija

Dugi niz godina govorimo o aktualnim problemima naručitelja i ponuditelja u sustavu javne nabave te sugeriramo promjene koje vode do njihova razriješenja.

Saznaj više
>14.500

Broj polaznika

Edukacije o raznim temama iz područja javne nabave polazili su predstavnici naručitelja i ponuditelja. Naši polaznici su osobe različitih profila i zaduženja iz RH, EU i Adria regije.

Saznaj više
>520

Broj stručnih članaka

Stručne radove objavljujemo u obliku knjiga, BJN članaka ili uputa. Javna nabava traži sigurna rješenja za probleme i pitanja iz svakodnevnog rada. Tu smo za Vas!

Saznaj više

Temporis tim

Temporis savjetovanje d.o.o. – Glorija Raguž Blažević

Glorija Raguž Blažević, dipl. oec.

Članica uprave – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlaštena je trenerica u području javne nabave za što posjeduje važeći certifikat. Vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Predavačica je na konferencijama, seminarima, radionicama iz područja javne nabave u RH i inozemstvu te autorica niza stručnih članaka, vodiča, priručnika i knjiga iz područja javne nabave. Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Glavna je urednica Biltena javne nabave u RH. Danas je zaposlena kao direktorica u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Započela je s radom u Uredu za javnu nabavu Vlade RH kao samostalni upravni referent, zatim kao stručna savjetnica te kao voditeljica Odsjeka za razvoj sustava javne nabave u Ministarstvu gospodarstva na poslovima izrade stručnih i normativnih podloga za pridruživanje RH EU u području javne nabave (strategije, pozitivni propisi, planovi, izvješća, programi, projekti – priprema i implementacija itd); članica Radne skupine za Poglavlja pregovora 5. Javne nabave (javna nabava, koncesije, javno-privatno partnerstvo); članica Radne skupine za Poglavlje pregovora 22. Regionalna politika i koordinacija strukturnih instrumenata; te članica PPN-a (Public Procurement Network) na razini EU i pridruženih članica. Bila je direktorica TIM4PIN d.o.o. za savjetovanje. Radila je i kao izvršna direktorica Ureda za javnu nabavu HP – Hrvatske pošte d.d. na poslovima uspostave, razvoja, planiranja, koordinacije i strateškog upravljanja javnom nabavom (priprema, provođenje, izvršenje) na razini Društva za područje cijele RH.

Temporis savjetovanje d.o.o. – Zoran Blažević

Zoran Blažević, dipl. iur.

Član uprave – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlašteni je trener u području javne nabave za što posjeduje važeći certifikat. Vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Predavač je na konferencijama, seminarima, radionicama iz područja javne nabave u RH i inozemstvu te autor niza knjiga i stručnih članaka iz područja javne nabave. Izvršni urednik je Biltena javne nabave u RH. Zaposlen je na radnom mjestu direktora u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Radio je kao vježbenik, zatim kao stručni suradnik u Ministarstvu financija u Upravi za javnu nabavu te kao tajnik u Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave. Nastavio je rad kao izvršni direktor u Uredu za pravne poslove u HP – Hrvatskoj pošti d.d. na poslovima: praćenje usklađenosti rada Društva sa zakonskim propisima; zastupanje Društva pred sudbenim, administrativnim i drugim tijelima RH; davanje pravnih savjeta i mišljenja Upravi Društva, kao i svim organizacijskim jedinicama Društva; davanje pravne ocjene, savjeta i mišljenja pri izradi ugovora; pružanje stručne pomoći pri izradi internih akata Društva; praćenje i upravljanje aktivnostima Društva vezanim uz Zakon o sprečavanju pranja novca i financiranju terorizma. Položio je pravosudni ispit pri Ministarstvu pravosuđa. Certificirani je miritelj. Završio je poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Temporis savjetovanje d.o.o. – Martina Švegovec

Martina Švegovec, mag. oec.

Savjetnica – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Redovita je predavačica na radionicama i programima usavršavanja iz područja javne nabave, vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave izdan od strane Ministarstva gospodarstva. Autorica je niza stručnih članaka i koautorica nekoliko knjiga iz područja javne nabave. Završila je program usavršavanja za voditeljicu pripreme i provedbe EU projekata. Zaposlena je kao savjetnica u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Započela je s radom kao referentica te potom kao stručna suradnica u Uredu za javnu nabavu HP – Hrvatske pošte d.d. Nastavila je kao viša stručna suradnica za nabavu u HP – Hrvatska pošta d.d. u Uredu za nabavu (Odjel za investicije), gdje je bila zadužena za: provođenje složenih i tehnički zahtjevnih postupaka javne nabave svih vrijednosti u skladu sa zakonodavnim okvirom javne nabave te u skladu s propisima koji uređuju područje vezano za pojedine predmete nabave; praćenje prakse Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave; revidiranje ugovora o javnoj nabavi; sudjelovanje u izradi predložaka dokumenata sukladno pozitivnim propisima iz područja javne nabave; rad u EOJN-u RH; savjetovanje drugih organizacijskih jedinica Društva vezano za područje javne nabave itd. Danas je kao savjetnica u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o. zadužena za: savjetovanje i pružanje stručne podrške javnom i privatnom sektoru vezano za cjelokupan proces javne nabave (planiranje nabave, provođenje postupaka, ugovaranje, izvršenje ugovora te interno uređenje nabave); provođenje postupaka javne nabave svih vrsta i vrijednosti, provođenje postupaka nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi, savjetovanje privatnog sektora vezano za pripremu ponuda za nadmetanja u javnoj nabavi; pisanje stručnih članaka, uputa, vodiča i knjiga na temu javne nabave; provođenje obuke javnog i privatnog sektora kroz programe izobrazbe i usavršavanja, seminare, radionice itd.

Temporis savjetovanje d.o.o. – Iris Krišto

Iris Krišto, mag. oec.

Stručna suradnica – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 2. Pravilnika

Posjeduje važeći Certifikat o završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi i Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (certifikat za provođenje postupaka javne nabave; izdavatelj certifikata Ministarstvo gospodarstva). Danas je zaposlena kao stručna suradnica u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Sudjeluje u postupcima javne nabave koje Društvo provodi za naručitelje (obveznike primjene ZJN-a) i za neobveznike primjene ZJN-a (financiranje iz EU fondova) – član stručnog povjerenstva za javnu nabavu. Također, zadužena za: pripremu stručnih članaka, uputa, vodiča, priručnika i sličnih materijala iz područja javne nabave; analizu prakse relevantnih institucija u području javne nabave kroz aplikaciju Bilten javne nabave u RH; održavanje portala i aplikacije Bilten javne nabave u RH (www.biltenjavnenabave.hr); razvoj i održavanje internet stranice Društva (www.temporis.hr). Autorica i koautorica je stručnih članaka objavljenih u Biltenu javne nabave u RH (ISSN 1849-9376, online;  ISSN 2459-5829, tisak).

Temporis savjetovanje d.o.o. – Marijana Raguž Knežević

Marijana Raguž Knežević,

Stručna suradnica – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Redovita je predavačica na programima izobrazbe i usavršavanja iz područja javne nabave, vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Autorica je niza stručnih članaka i koautorica nekoliko knjiga iz područja javne nabave. Danas je zaposlena kao stručna suradnica u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Radila je kao asistentica u Temporis savjetovanju d.o.o. Danas je zaposlena kao stručna suradnica u Temporis savjetovanju d.o.o. gdje je između ostalog zadužena za: vođenje Biltena javne nabave u Republici Hrvatskoj (stručna publikacija i portal); pripremu ponuda Društva u postupcima nabave; pripremu stručnih članaka, uputa, vodiča, priručnika i sličnih materijala iz područja javne nabave; analizu prakse relevantnih institucija u području javne nabave kroz aplikaciju Bilten javne nabave u RH; održavanje portala i aplikacije Bilten javne nabave u RH (www.biltenjavnenabave.hr); razvoj, održavanje internet stranice i aplikacije Jednostavna nabava (www.jednostavna.hr) te internet stranice Društva (www.temporis.hr).

Autorica i koautorica je niza članaka iz područja javne nabave i srodnog pravnog okvira; koautorica vodiča Javna nabava – Vodič za ponuditelje (2015); između ostalog urednica je uputa i vodiča: Upute za ponuditelje – Dostava e-ponuda kroz Elektronički oglasnik javne nabave RH (2015); Upute za naručitelje – Objave javne nabave i objavljivanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (2016); Vodič kroz javnu nabavu inovativnih rješenja (2017); Vodič za ponuditelje, korak po korak (koautorica, 2018); Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH 2017-2021, I-IV. dio (koautorica, 2021); Vodič za naručitelje i ponuditelje – od A do Ž, korak po korak (koautorica, 2022); Postupci javne nabave kroz presude Visokog upravnog suda RH 2021-2022, I-II. dio (koautorica, 2022); Otvoreni postupak kroz novi Elektronički oglasnik javne nabave (EOJN RH) – korak po korak (koautorica, 2024); Vodič – Kako upravljati jednostavnom nabavom (planiranje, postupak, izvršenje, revizija, digitalizacija) – korak po korak (koautorica, 2024) te autorica i koautorica stručnih članaka objavljenih u Biltenu javne nabave u RH (ISSN 1849-9376, online;  ISSN 2459-5829, tisak); provođenje obuke javnog i privatnog sektora kroz programe izobrazbe i usavršavanja itd.

Temporis savjetovanje d.o.o. – Petar Raguž

Petar Raguž, mag. oec.

Stručni suradnik – stručna osoba sukladno članku 16. stavku 2. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat o završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi i Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (certifikat za provođenje postupaka javne nabave; izdavatelj certifikata Ministarstvo gospodarstva). Predavač je na programima usavršavanja iz područja javne nabave, vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Danas je zaposlen kao stručni suradnik u trgovačkom društvu Temporis savjetovanje d.o.o, Zagreb.

Sudjeluje u postupcima javne nabave koje Društvo provodi za naručitelje (obveznike primjene ZJN-a) i za neobveznike primjene ZJN-a (financiranje iz EU fondova) – član stručnog povjerenstva za javnu nabavu. Također, zadužen je za: pripremu stručnih članaka, uputa, vodiča, priručnika i sličnih materijala iz područja javne nabave; analizu prakse relevantnih institucija u području javne nabave kroz aplikaciju Bilten javne nabave u RH; održavanje portala i aplikacije Bilten javne nabave u RH (www.biltenjavnenabave.hr); razvoj, održavanje internet stranice i aplikacije Jednostavna nabava (www.jednostavna.hr) te internet stranice Društva (www.temporis.hr). Autor i koautor je stručnih članaka objavljenih u Biltenu javne nabave u RH (ISSN 1849-9376, online;  ISSN 2459-5829, tisak): Zelena javna nabava (2023), Institut sukoba interesa (2023), Kratki prikaz novina u sustavu javne nabave – uvođenje eura, izmjene ZJN-a (2023) itd. Također, koautor je uputa i vodiča: Otvoreni postupak kroz novi Elektronički oglasnik javne nabave (EOJN RH) – korak po korak (koautor, 2024); Vodič – Kako upravljati jednostavnom nabavom (planiranje, postupak, izvršenje, revizija, digitalizacija) – korak po korak (koautor, 2024).

Predavači

Maja Belošić, univ. bacc. oec, mag. oec.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlaštena je trenerica u području javne nabave te se vodi u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu. Autorica je stručnih članaka iz područja javne nabave.

Svoje radno iskustvo prvo je stekla kao referent i administrator u AMADEUS M.A.J. d.o.o. i Erste&Steiermärkische Bank d.d, a zatim kao poslovna tajnica u trgovačkom društvu Zagrebački prometni zavod d.o.o. Potom radno iskustvo nastavlja u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture gdje, u početku, obavlja poslove administratora te stručnog referenta. Danas je, kao viša savjetnica – specijalistica u Ministarstvu, zadužena za pripremu prijedloga financijskog plana, izradu dokumentacija o nabavi te provođenje postupaka javne nabave, izradu ugovora i praćenje izvršenja ugovora.

Sanda Božičević, univ. spec. oec, dipl. ing. prom.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlaštena je trenerica u području javne nabave, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave te je ovlašteni unutarnji revizor za javni sektor. Završila je poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Posjeduje stručno znanje i praktično iskustvo u razvoju, planiranju i koordinaciji upravljanja nabavom, u provođenju postupaka javne nabave, u davanju stručnog tumačenja vezano uz pravilnu primjenu regulatornog okvira iz područja javne nabave te sustava unutarnjih kontrola u javnom sektoru. Autorica je stručnih članaka i koautorica knjiga iz područja javne nabave.

Radno iskustvo započela je u Ministarstvu financija gdje je radila na poslovima pripreme i provođenja postupaka javne nabave na izgradnji i održavanju graničnih prijelaza. Nakon toga, zaposlila se u HP – Hrvatskoj pošti d.d. gdje je radila kao ekspert za javnu nabavu, zatim kao direktorica Službe za upravljanje postupcima javne nabave te potom kao voditelj poslova nabave. Profesionalnu karijeru dalje razvija u Uredu za internu reviziju gdje radi kao viši revizor. Danas je zaposlena u Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe d.o.o. kao Koordinator Ureda za unutarnju reviziju.

Održala je velik broj predavanja na temu javne nabave za predstavnike tijela državne uprave, jedinica lokalne i regionalne samouprave, zaposlenike trgovačkih društava i ostalih sudionika u sustavu javne nabave.

Miljenko Cvitanović, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Položio je pravosudni ispit pri Ministarstvu pravosuđa. Autor je stručnih članaka iz područja javne nabave. Održao je niz predavanja na temu javne nabave za predstavnike državnih tijela, jedinica lokalne i regionalne samouprave, trgovačkih društava i drugih sudionika u sustavu javne nabave.

Bogato radno iskustvo započeo je kao vježbenik te stručni savjetnik u Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, zatim kao viši stručni savjetnik te voditelj opće i stručne službe u Agenciji za regulaciju tržišta željezničkih usluga. Svoju karijeru dalje je razvijao na mjestu voditelja Odjela za opće, pravne i informatičke poslove u Agenciji za mobilnost i programe EU, zatim kao savjetnik, te voditelj Službe za pravne poslove i ljudske potencijale u Hrvatskom saboru. Iskustvo u privatnom sektoru stekao je radom u dva velika dionička društva – ponuditelja u postupcima javne nabave, od kojih i danas radi u jednom kao pravni savjetnik i stručnjak za poslove javne nabave. Bio je član Jedinice za provedbu projekta PHARE 2006 projekt „Daljnje jačanje Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave“ te je odlukom Vlade RH imenovan za člana Radne skupine za provedbu Smjernica razvoja sustava koncesija u RH.

Marija Cvrlje, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlaštena je trenerica u području javne nabave te se vodi u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Ima višegodišnje iskustvo vezano za javnu nabavu. Predavačica je na konferencijama, seminarima, radionicama iz područja javne nabave u RH te autorica niza stručnih članaka i koautorica knjiga iz područja javne nabave.

Završila je Pravni fakultet u Splitu. U Centru za upravu i pravosuđe radila je kao profesor grupe pravnih predmeta te kao samostalni upravni referent u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje. U sustav javne nabave uključuje se prije više od 20 godina, prvo kao savjetnik u Upravi za sustav javne nabave pri Ministarstvu financija i kao voditelj Odsjeka za nadzor javne nabave. Zatim, od listopada 2003. do kolovoza 2014. godine bila je zamjenica predsjednika Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave. U navedenom razdoblju sudjelovanja u razvoju ove institucije i kreiranju pravne prakse, bila je član pregovaračke skupine za Poglavlje 5. – Javna nabava i član radne skupine za izradu Zakona o javnoj nabavi (2001, 2007), Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave i provedbenih propisa. Danas je zaposlena na radnom mjestu pomoćnice ravnateljice za Sektor administrativne podrške u Središnjem registru osiguranika (REGOS).

Ostap Graljuk, dipl. ing. grafičke tehnologije

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Redovni je predavač na radionicama i programima izobrazbe i usavršavanja iz područja javne nabave, vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Zaposlen je na radnom mjestu voditelja Uredništva multimedijskih izdanja u Narodnim novinama d.d, Zagreb.

Radio je kao grafičar pripreme za tisak u Narodnim novinama d.d, Zagreb. Nastavio je rad u istom društvu na mjestu voditelja Uredništva multimedijskih izdanja, na poslovima: implementacije prvog rješenja EOJN-a RH; potpore provedbe programa drugog rješenja EOJN-a RH (gdje se primjenjuje cjelovita e-nabava i elektronička komunikacija sukladno Zakonu o javnoj nabavi); člana radne skupine za e-nabavu zadužena za provedbu ZJN-a; voditelja korisničke podrške koji pruža svakodnevnu podršku krajnjim korisnicima platforme EOJN-a RH; nadzora i razvoja platforme EOJN-a RH; izrade priručnika, smjernica i uputa za uporabu javne nabave za krajnje korisnike EOJN-a RH i njegovih funkcionalnosti; te je predavač na brojnim radionicama za praktičnu obuku krajnjih korisnika (naručitelja) i gospodarskih subjekata (ponuditelja) za upotrebu Platforme javne nabave i alata za e-nabavu. Član je Hrvatskog zavoda za norme – javna nabava.

Zvonimir Jukić, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Član je: Foruma Službenih listova EU; projektnog tima za razvoj elektroničke dostave ponuda, evaluacije itd; ekspertne grupe za e-javnu nabavu pri EK; ekspertne grupe za implementaciju novih Direktiva EU na području javne nabave.

Bogato radno iskustvo započeo je kao pripravnik u Njemačko-hrvatskoj industrijskoj i trgovačkoj komori, zatim kao vježbenik u odvjetničkom uredu, potom samostalni upravni referent te voditelj odsjeka u Ministarstvu gospodarstva (Uprava za sustav javne nabave). Svoju karijeru dalje je razvijao na mjestu urednika pravne edukacije u Narodnim novinama d.d; potom kao voditelj uredništva knjiga i pravne edukacije u Narodnim novinama d.d. gdje je bio zadužen za sljedeće poslove: vođenje uredništva knjiga pravne tematike; vođenje i koordinacija prodaje knjiga, marketinške aktivnosti; vođenje uredništva pravne edukacije, organizacija savjetovanja, seminara, marketinške aktivnosti; koordinacija Uredništva pravne edukacije, Uredništva knjiga te ostalih aktivnosti uredništava; sudjelovanje u izradi i implementaciji EOJN-a RH; voditelj je edukacijskog programa javne nabave. Stekao je status certificiranog audita – Sustav kvalitete 9001; završio je Program za menadžera za odnose s javnošću – PR (Experta Veleučilište), položio je pravosudni ispit pri Ministarstvu pravosuđa. Danas je zaposlen kao član Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave.

Maja Leskovar, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave. Autorica je niza stručnih članaka i koautorica knjiga iz područja javne nabave, održala je veći broj predavanja na temu javne nabave za predstavnike državnih tijela, jedinica lokalne i regionalne samouprave, trgovačkih društava i drugih sudionika u sustavu javne nabave te se vodi u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva.

Radno iskustvo u javnoj nabavi započela je u HP – Hrvatskoj pošti d.d. na poslovima pripreme, provođenja i ugovaranja javnih nabava svih vrijednosti. Svoju karijeru nastavila je u Hrvatskoj lutriji d.o.o. na poslovima organiziranja, praćenja i nadziranja poslovnih procesa vezanih uz planiranje, provođenje postupaka javnih nabava svih vrijednosti te izvršenja ugovora o javnoj nabavi. Koordinirala je aktivnosti u svezi s postupcima nabave svih vrijednosti između Podružnice Čistoća i Centralne nabave Zagrebačkog Holdinga d.o.o. u Podružnici Čistoća. Nakon toga radila je u Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave obavljajući poslove vezane uz rješavanje žalbenih predmeta i izradu odluka donesenih na sjednicama vijeća. Trenutno je zaposlena u LNG Hrvatska d.o.o. gdje samostalno obavlja poslove nabave svih vrijednosti te vezane poslove. Ima položen pravosudni ispit te završava Poslijediplomski specijalistički studij Priprema i provedba EU projekata Sveučilišta u Zagrebu.

Mihaela Matokanović Džimbeg, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlaštena je trenerica u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Članica je Radne skupine za Poglavlje pregovora 5. – Javne nabave, te članica radne skupine za pripremu domaćeg zakonodavstva u odnosu na javnu nabavu financiranu iz strukturnih i kohezijskog fonda u vezi s članstvom u EU. Predavačica je na domaćim i međunarodnim simpozijima, konferencijama i seminarima na temu prava i prakse javne nabave, koncesija i javno-privatnog partnerstva. Autorica je stručnih članaka objavljenih u knjigama, zbornicima radova i drugim stručnim publikacijama. Certificirana je predavačica Europskog edukacijskog foruma.

Radila je u Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave kao pripravnica, zatim kao stručna savjetnica te tajnica Državne komisije. Nastavila je rad kao savjetnica ministrice te pomoćnica ministrice u Upravi za financije, proračun i ugovaranje s pružateljima usluga u Ministarstvu socijalne politike i mladih. Sada radi kao pravna savjetnica na poslovima primjene i tumačenja propisa, posebno iz područja obveznog i trgovačkog prava, zakonodavstva javne nabave i financija te imovinsko-pravnih odnosa.

Željko Miličić, bacc. oec.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 2. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Svoje obrazovanje stekao je na Visokom učilištu Algebra te na Veleučilištu Baltazar na kojem završava za Prvostupnika poslovne ekonomije i financija. Autor je stručnih članaka iz područja javne nabave.

Svoje radno iskustvo stekao je u Narodnim novinama d.d. gdje je, u početku, kao operater unosa, obrade podataka i grafičke pripreme bio podrška korisnicima EOJN-a RH te bio zadužen za unos, obradu i pripremu teksta i oglasa za tiskano izdanje Narodnih novina. Zatim je bio voditelj Službe za korisnike EOJN-a RH te član tima razvoja EOJN-a RH. Danas, kao stručni suradnik za elektroničko poslovanje, radi i administrira u EOJN-u RH, rješava eskalacije u Službi za korisnike EOJN-a RH, izmjenjuje sadržaj na web stranici Narodnih novina d.d. te je predavač u području javne nabave.

Siniša Radaković, dipl. ing. građevine

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Siniša Radaković ima dugogodišnje iskustvo u području javne nabave i građevine na sljedećim poslovima: nadzorni inženjer nad izvođenjem radova te član (voditelj) projektnog tima za postupke nabave; tehnička i financijska ocjena ponuda za izvršenje usluge nadzora; zamjenik Project managera i glavni nadzorni inženjer na projektima; projektiranje i izgradnja objekata; tehničko savjetovanje, podrška u vođenju projekta te izrada dokumentacije o nabavi; voditelj projekta te koordinator projektiranja i nadzora nad izvođenjem radova; izrada dokumentacije o nabavi za radove i nadzor za projekt izgradnje; izrada dokumentacija o nabavi za projektiranje i građenje; voditelj projekta i ekspert za nabavu financiranu iz EU fondova i zajmova EBRD-a itd.

Neformalni urednik je prijevoda FIDIC Crvene i Žute knjige, objavljenih u Hrvatskoj 2013. godine; Član je: Hrvatske komore arhitekata i inženjera u graditeljstvu; Hrvatske udruge za upravljanje projektima; Upravnog odbora Udruge konzultantskih društava u graditeljstvu; Povjerenstva za stalno stručno usavršavanje HKIG; Sudac je Višeg stegovnog suda HKIG te je Predsjednik Hrvatske udruge konzultanta (HUK), udruge s najvišim stupnjem članstva u FIDIC-u. Danas je direktor (suvlasnik i konzultant) u tvrtki Exstructa d.o.o.

Anđelko Rukelj, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Jedan je od idejnih začetnika udruge specijalista za javnu nabavu Hrvatske. Aktivno se služi njemačkim, engleskim i slovenskim jezikom. Održao je niz predavanja na temu javne nabave za predstavnike državnih tijela, jedinica lokalne i regionalne samouprave, trgovačkih društava i drugih sudionika u sustavu javne nabave.

Radio je u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje na poslovima ostvarivanja prava u I. mirovinskom stupnju, na poslovima rješavanja žalbi u II. stupnju te poslovima gospodarenja i nabave. Svoju karijeru dalje je razvijao u trgovačkom društvu Allianz Zagreb d.d. kao direktor Službe za opće poslove na poslovima: skrb o imovini, gospodarenje nekretninama, zaštita na radu, upravljanje voznim parkom i nabave. Bio je zamjenik predsjednika Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave, tijela koje je nadležno za rješavanje o žalbama u vezi s postupcima u sustavu javne nabave u Republici Hrvatskoj. Danas je savjetnik javnog i privatnog sektora u području javne nabave.

Ana Šimić, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave. Održala je niz predavanja iz područja javne nabave, s naglaskom na kontrolu postupaka javne nabave u EU financiranim projektima, ulozi kontrolnih tijela u provedbi EU financiranih projekata, utvrđivanju nepravilnosti u postupcima javne nabave i primjenu financijskih korekcija. Autorica je stručnih članaka iz područja javne nabave. Diplomirana je pravnica s položenim pravosudnim ispitom.

Tijekom godina sudjelovala je na različitim stručnim skupinama pri Europskoj komisiji, bila je sudionik seminara o javnoj nabavi i nepravilnostima u projektima financiranim EU fondovima. Radno iskustvo stekla je prvo kao sudački vježbenik na Županijskom sudu u Požegi. Svoj profesionalni put nastavila je razvijati u Ministarstvu poljoprivrede i Agenciji za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju. Danas radi kao pomoćnica ravnatelja Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju gdje je zadužena za pravne poslove, sudske sporove, područje javne nabave, provjeru postupaka javne nabave u sklopu provedbe projekata financiranih iz EU fondova, utvrđivanje nepravilnosti u postupcima javne nabave i primjenu financijskih korekcija.

Ana Marija Šutić, mag. pol.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Ovlaštena je trenerica u području javne nabave te se vodi u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Također, posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave za provođenje postupaka javne nabave. Završila je Fakultet političkih znanosti, smjer Međunarodni odnosi i nacionalna sigurnost. Na Učilištu EU projekti stekla je zvanje voditeljice pripreme i provedbe EU projekata.

Svoje radno iskustvo stekla je u Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu, gdje je, u početku, bila stručna suradnica u Sektoru za pravne poslove i upravljanje ugovorima i okvirnim sporazumima. Zatim je bila stručna suradnica u Sektoru za pripremu postupaka i upravljanje nabavnim kategorijama. Danas je savjetnica u Sektoru za pripremu postupaka i upravljanje nabavnim kategorijama, gdje priprema i provodi postupke javne nabave za 600 proračunskih korisnika, bavi se istraživanjem, praćenjem i analizom tržišta u specifičnim predmetima nabave, izrađuje javno-nabavne strategije te savjetuje korisnike prilikom izrade plana nabave i tijekom cijelog procesa postupka nabave.

Valentina Turkalj, dipl. oec.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave. U Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu, središnjem tijelu za provođenje javne nabave za potrebe središnjih tijela državne uprave i Vlade RH, radi kao načelnica sektora za pripremu postupaka i upravljanje nabavnim kategorijama. U navedenom sektoru rukovodi svim procesima i fazama centralne nabave od planiranja, pripreme postupka do provođenja postupka. Sudjelovala je u implementaciji elektroničke nabave u EOJN-u RH te uvođenju novog EOJN-a RH. Također, kao predstavnica Središnjeg državnog ureda sudjeluje u radu Povjerenstva za izradu Nacionalnog akcijskog plana za zelenu javnu nabavu. Aktivno se služi engleskim i pasivno talijanskim jezikom. Autorica je stručnih članaka iz područja javne nabave. Redovita je predavačica na radionicama i programima usavršavanja iz područja javne nabave, vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva.

Prva radna iskustva stekla je radom u srednjim školama kao profesorica ekonomske grupe predmeta (gospodarsko pravo, statistika, politika i gospodarstvo, poduzetništvo itd). Prije rada u državnoj službi radila je u trgovačkim društvima kao referentica nabave gdje je stekla iskustvo u međunarodnoj trgovini. U Ministarstvu turizma je radila kao voditeljica odjela za ljudske potencijale, pravne poslove i nabavu, dok je prethodno bila i ovlaštena za obavljanje poslova načelnice odjela za nabavu. U Središnjem državnom uredu za središnju javnu nabavu počela je raditi na mjestu savjetnice i voditeljice nabavne kategorije motorna vozila, zatim kao voditeljica Službe za planiranje i upravljanje nabavnim kategorijama te danas radi kao načelnica sektora.

Zoran Turuk, mag. oec.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva. Između ostalog završio je: Program izobrazbe za rukovodeće državne službenike (Državna škola za javnu upravu), Tečaj za internog auditora prema normi ISO 9001 (CRS), Tečaj za vodećeg auditora prema normi ISO 9001 (LRQA), Tečaj za osobu odgovornu za sigurnosnu zaštitu u luci (Pomorski fakultet Rijeka), Tečaj Upravljanje projektnim ciklusom – početna razina (Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU, SAFU). Predavač je na seminarima i radionicama iz područja javne nabave te autor niza publikacija i stručnih članaka iz područja javne nabave.

Radio je kao stručni suradnik u Upravi za sigurnost plovidbe, zaštitu mora i unutarnjih voda u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture te kao pomoćnik predstojnika u Uredu za središnju javnu nabavu Vlade RH. Danas radi kao načelnik Sektora za javnu nabavu, informatiku i tehničke poslove u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

Tomaž Vesel, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Tomaž Vesel ima višegodišnje iskustvo u javnoj nabavi te području revizije. Od međunarodnog iskustva bitno je istaknuti suradnju s tijelima javne vlasti i ostalim institucijama: Republika Hrvatska (Ministarstvo financija i Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave) – savjetovanje; Vlada Vojvodine – suradnja na području javne nabave; Vlada Republike Srbije i Republike Crne Gore – savjetovanje; u periodu 2006-2017. suradnja s OECD-om, savjetovanje u Republici Hrvatskoj, Bugarskoj, Albaniji, Kosovu, Srbiji; ILO (International Training Centre Italija) – priprema tečaja. Autor je više knjiga i stručnih članaka iz područja javne nabave i prava, te je predavač na seminarima o javnoj nabavi i EU pravu. Aktivno se služi engleskim, njemačkim te hrvatskim jezikom.

Dosadašnje radno iskustvo stekao je radom u Uredu Vlade Republike Slovenije za informatiku na mjestu savjetnika za javnu nabavu (priprema dokumentacija za nadmetanje). Karijeru je nastavio kao sudac u Sudu revizora (odlučivanje u postupcima revizije), potom kao zamjenik predsjednika Državne revizijske komisije (www.dkom.si). Daljnji rad nastavlja kao zamjenik predsjednika Suda revizora. Od 2013. do danas zaposlen je kao predsjednik Suda revizora Republike Slovenije.

Marijana Zvonar, dipl. ing. građ.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Sudjelovala je u pripremi i provedbi raznih postupaka nabave velike vrijednosti u sektoru graditeljstva. Također, sudjelovala je kao predavač: na stručnim skupovima Hrvatske komore inženjera građevinarstva („Dani ovlaštenih inženjera“), na redovnim seminarima za pripremu certifikacije voditelja projekata (IPMA LEVEL A, B, C, D – International Project Management Association), koje kontinuirano od 2016. organizira Hrvatska udruga za upravljanje projektima (Tema predavanja: Primjena modela ugovora FIDIC), te kao predavač u okviru izobrazbe djelatnika Hrvatskih voda i Središnje agencije za financiranje i ugovaranje (SAFU) – primarno vezano uz specifičnosti FIDIC uvjeta ugovora.

Diplomirala je na Građevinskom fakultetu u Zagrebu te je član Hrvatske komore inženjera građevinarstva sa stručnim iskustvom dužim od 20 godina i iskustvom na projektima koji se provode prema uvjetima ugovora o građenju koje izdaje FIDIC. Trenutno je zaposlena kao konzultant u tvrtki Exstructa d.o.o. i bavi se konzultantskim uslugama u graditeljstvu – pripremom i vođenjem projekata, stručnim nadzorom, izradom analiza i studija, vođenjem i provedbom postupaka nabave, procjenom troškova izgradnje, sanacije i rekonstrukcije, monitoringom te drugim uslugama koje čine ili su srodne vođenju projekata, parcijalno ili integralno.

Ivan Žilić, dipl.oec.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave i ovlašteni je trener u području javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva.

Radno iskustvo započeo je u Energoinvestu kao voditelj odjela realizacije, a zatim kao pomoćnik direktora inženjeringa za ekonomske poslove. Daljnji rad nastavlja u Končar Elektroindustrija na mjestu voditelja komercijalno-financijskih poslova. Bogato iskustvo stječe kao načelnik odjela za javnu nabavu u Ministarstvu financija, zatim u Vladi RH, Uredu za javnu nabavu kao načelnik Odjela za unaprjeđenje i razvoj sustava javne nabave. Bio je voditelj radne grupe za izradu Nacrta prijedloga Zakona o javnoj nabavi i podzakonskih propisa te Nacrta prijedloga Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave. Bio je član Radne skupine o pristupanju RH EU za Poglavlje pregovora 5. Javna nabava. U Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva, Upravi za sustav javne nabave bio je načelnik Odjela za razvoj i edukaciju u sustavu javne nabave (izrada prijedloga zakona i podzakonskih akata u području javne nabave, razvoj sustava i provedba programa izobrazbe sudionika sustava javne nabave, izrada metodologije za izradu obrazovnih programa, izrada stručnih i normativnih podloga u području javne nabave za pridruživanje RH EU). Odlukom Hrvatskog sabora imenovan je za člana Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (rješavanje žalbi u postupcima javne nabave i dodjele koncesija). Također, bio je zaposlen kao voditelj samostalne Službe za javnu nabavu u Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Lidija Žunić, dipl. iur.

– stručna osoba sukladno članku 16. stavku 1. Pravilnika

Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave. Autorica je niza stručnih članaka i koautorica knjiga iz područja javne nabave; održala je veći broj predavanja na temu javne nabave za predstavnike državnih tijela, jedinica lokalne i regionalne samouprave, trgovačkih društava i drugih sudionika u sustavu javne nabave – vodi se u Registru trenera i stručnih osoba pri Ministarstvu gospodarstva.

Radila je kao voditeljica maloprodaje trgovačkog obrta Dondino, zatim kao pripravnica u Pan-papirna industrija d.o.o. (Pravna služba), potom kao stručna suradnica u Uredu za javnu nabavu u HP – Hrvatskoj pošti d.d. na poslovima: pripreme, provođenja i ugovaranja javnih nabava svih vrijednosti; davanje mišljenja, uputa i pružanje stručne pomoći drugim organizacijskim jedinicama Društva vezano za područje javne nabave; postupanje povodom žalbi Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave; pripremi ugovora itd. Danas je zaposlena kao viša stručna savjetnica pročelnika u Gradu Zagrebu te je zadužena za: praćenje i proučavanje propisa iz djelokruga rada Ureda; davanje stručnih mišljenja i savjeta u vezi s primjenom propisa; izradu općih i drugih akata; rješavanje najsloženijih upravnih i drugih predmeta iz nadležnosti Ureda; te sudjelovanje u izradi strategija, programa, planova, analiza i izvješća.