GRAĐEVINSKI RADOVI; ZELENA NABAVA; UGOVOR O JAVNOJ NABAVI; NAPREDNO PRETRAŽIVANJE PRAKSE DKOM/VUS/SUD EU
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Građevinski radovi i javna nabava – dokumentacija i postupak javne nabave
- Zelena nabava, DNSH načela i javna nabava
- Izvršenje ugovora o javnoj nabavi, kroz propise i praksu
- Bilten javne nabave u RH – napredno pretraživanje prakse DKOM/VUS/Sud EU
Vrijeme održavanja:
13. prosinca 2024; s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
- 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Martina Švegovec
, Valentina Turkalj
, Zoran Blažević
, Marijana Raguž Knežević
, Glorija Raguž Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Građevinski radovi – dokumentacija o nabavi, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
- Građevinski radovi – provođenje postupka javne nabave, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
- Zelena nabava – pravni okvir i obveze naručitelja, specifičnosti i zahtjevi u Republici Hrvatskoj;
- Nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu – uz poseban osvrt na nabavne kategorije vezane za građevinske radove;
- DNSH načela i javna nabava - što su DNSH načela, pregled i razumijevanje načela;
- Kako povezati DNSH načela i javnu nabavu;
- Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
- Upravljanje izvršenjem ugovora – poseban osvrt na ugovore o javnoj nabavi radova;
- Tijek izvršenja ugovora i izmjene ugovora;
- Digitalizacija praćenja izvršenja ugovora – praktični primjer;
- Raskid ugovora – koje su opcije za naručitelja prije raskida ugovora?
- Napredno pretraživanje prakse DKOM-a, VUS-a i Suda EU;
- Kako napraviti istraživanja – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
- Kako odlučiti da li ulagati žalbu DKOM-u, tužbu VUS-u ili ne?
- Kako se braniti od žalbe ili tužbe?
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2024-0408.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870