GRAĐEVINSKI RADOVI; ZELENA NABAVA; UGOVOR O JAVNOJ NABAVI; NAPREDNO PRETRAŽIVANJE PRAKSE DKOM/VUS/SUD EU

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Građevinski radovi i javna nabava – dokumentacija i postupak javne nabave
  • Zelena nabava, DNSH načela i javna nabava
  • Izvršenje ugovora o javnoj nabavi, kroz propise i praksu
  • Bilten javne nabave u RH – napredno pretraživanje prakse DKOM/VUS/Sud EU
Vrijeme održavanja:
13. prosinca 2024s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Martina Švegovec Valentina Turkalj Zoran Blažević Marijana Raguž Knežević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Građevinski radovi – dokumentacija o nabavi, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
  • Građevinski radovi – provođenje postupka javne nabave, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Zelena nabava – pravni okvir i obveze naručitelja, specifičnosti i zahtjevi u Republici Hrvatskoj;
  • Nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu – uz poseban osvrt na nabavne kategorije vezane za građevinske radove;
  • DNSH načela i javna nabava - što su DNSH načela, pregled i razumijevanje načela;
  • Kako povezati DNSH načela i javnu nabavu;
  • Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
  • Upravljanje izvršenjem ugovora – poseban osvrt na ugovore o javnoj nabavi radova;
  • Tijek izvršenja ugovora i izmjene ugovora;
  • Digitalizacija praćenja izvršenja ugovora – praktični primjer;
  • Raskid ugovora – koje su opcije za naručitelja prije raskida ugovora?
  • Napredno pretraživanje prakse DKOM-a, VUS-a i Suda EU;
  • Kako napraviti istraživanja – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
  • Kako odlučiti da li ulagati žalbu DKOM-u, tužbu VUS-u ili ne?
  • Kako se braniti od žalbe ili tužbe?
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2024-0408.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se