JAVNA I JEDNOSTAVNA NABAVA – STAVOVI NADLEŽNIH TIJELA, NEPRAVILNOSTI I DIGITALNA RJEŠENJA

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Stavovi nadležnih tijela: DUR, MINGO, DKOM, VUS, SAFU i javna nabava – istraživanje tržišta, planiranje nabave
  • Stavovi nadležnih tijela: DUR, MINGO, DKOM, VUS, SAFU i javna nabava – postupak nabave, izvršenje ugovora
  • Digitalizacija postupka nabave kroz aplikaciju „Jednostavna nabava“
  • Jednostavna nabava kroz EOJN RH
Vrijeme održavanja:
23. svibnja 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Popusti su već uračunati u naknadu. Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH. Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Sanda Božičević Glorija Raguž Blažević Zoran Blažević Zvonimir Jukić Martina Švegovec .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Upravljanje nabavom i ustrojstvo javne nabave kod naručitelja;
  • Istraživanje tržišta – kada, kako, zašto?
  • Planiranje nabave – načelo svrhovitog trošenja javnih sredstava;
  • Financijski plan i plan nabave – odnos;
  • Pregled učestalih pogrešaka utvrđenih kontrolom nadležnih tijela i kako ih izbjeći;
  • Stavovi Državnog ureda za reviziju (DUR), Ministarstva gospodarstva (MINGO), Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM), Visokog upravnog suda RH, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje (SAFU) itd.
  • Priprema i provođenje postupka javne i jednostavne nabave – utvrđene nepravilnosti i preporuke za ispravak;
  • Ugovaranje i izvršenje ugovora o javnoj (jednostavnoj) nabavi – utvrđene nepravilnosti i preporuke za ispravak;
  • Fiskalna odgovornost i javna nabava;
  • Stavovi Državnog ureda za reviziju (DUR), Ministarstva gospodarstva (MINGO), Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM), Visokog upravnog suda RH, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje (SAFU) itd.
  • Specifičnosti ugovora jednostavne nabave (roba, radovi, usluge);
  • Digitalizacija - Planiranje, priprema i provođenje postupka jednostavne nabave;
  • Digitalizacija - Pregled i ocjena ponuda;
  • Digitalizacija - Odlučivanje naručitelja i odabir ponude;
  • Digitalizacija - Izrada ugovora, narudžbenica i praćenje izvršenja;
  • Primjena načela javne nabave – transparentnost, ekonomičnost i učinkovitost;
  • Preporuke za bolje upravljanje jednostavnom nabavom.
  • Jednostavna nabava – rad naručitelja u sustavu EOJN-a RH (objava poziva na nadmetanje, otvaranje ponuda, pregled i ocjena, objava odluke);
  • Jednostavna nabava – rad ponuditelja u sustavu EOJN-a RH (predaja ponude).
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0173.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se