JAVNA NABAVA – ODLUKE DRŽAVNE KOMISIJE, VISOKOG UPRAVNOG SUDA I SUDA EU
Programi usavršavanja u području javne nabave
- Opis predmeta, tehničke specifikacije i jednakovrijednost – praksa DKOM-a i VUS-a
- Troškovnik – najčešće pogreške i rješenja za ispravak
- Jamstvo za ozbiljnost ponude – praksa DKOM-a i VUS-a
- Osnove za isključenje, ESPD i dokazi kroz odluke DKOM-a i VUS-a
- Uvjeti sposobnosti, ESPD i dokazi kroz odluke DKOM-a i VUS-a
- Praksa Suda EU – presude iz područja javne nabave
- Bilten javne nabave u RH – pretraživanje prakse DKOM/VUS/Sud EU
Vrijeme održavanja:
14. ožujka 2025; s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
- 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
- 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Martina Švegovec
, Miljenko Cvitanović
, Anđelko Rukelj
, Zoran Blažević
, Marijana Raguž Knežević
, Glorija Raguž Blažević
.
Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.
Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Dokumenti:
Detaljnije o edukaciji
- Zahtjevi iz ZJN-a vezani za opis predmeta nabave;
- Što su diskriminirajuće tehničke specifikacije predmeta nabave i kako ih ispraviti – primjeri i preporuke iz prakse;
- Primjeri iz prakse – odluke DKOM-a i VUS-a.
- Sadržaj, pregled i ocjena troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
- Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
- Primjeri iz prakse – odluke DKOM-a i VUS-a.
- Jamstvo za ozbiljnost ponude – odredbe dokumentacije o nabavi;
- Jamstvo za ozbiljnost ponude – pregled i ocjena, najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
- Primjeri iz prakse – odluke DKOM-a i VUS-a.
- Obvezne osnove za isključenje gospodarskog subjekta, ESPD i dokazi kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
- Ostale osnove za isključenje gospodarskog subjekta, ESPD i dokazi kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
- Primjeri iz prakse – odluke DKOM-a i VUS-a.
- Uvjeti sposobnosti, ESPD i dokazi kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
- Primjeri iz prakse – odluke DKOM-a i VUS-a.
- Kako zaštititi prava u postupku javne nabave?
- Presude Suda EU – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
- Pravna zaštita – pregled postupanja DKOM-a, VUS-a te Suda EU.
- Napredno pretraživanje prakse DKOM-a, VUS-a i Suda EU;
- Kako napraviti istraživanja – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
- Kako odlučiti da li ulagati žalbu DKOM-u, tužbu VUS-u ili ne?
- Kako se braniti od žalbe?
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918
Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0069.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.
Prijaviti se možete
- Putem online prijavnice
- Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870