JAVNA NABAVA – POSTUPANJE NARUČITELJA I PONUDITELJA U PRAKSI

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Načela javne nabave i sukob interesa – primjena odredbi u praksi
  • Uvjeti sposobnosti, ESPD i kriteriji ENP-a kroz odluke DKOM-a i VUS-a
  • Pojašnjenje i upotpunjavanje ponuda (primjena članka 293. ZJN-a)
  • Izuzetno niske ponude (primjena članka 289. ZJN-a)
  • Provjera informacija navedenih u ESPD-u (primjena članka 262. ZJN-a)
  • Ažurirani dokumenti u postupku javne nabave (primjena članka 263. ZJN-a)
Vrijeme održavanja:
10. travnja 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati.. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
WEBINAR. On-line predavanje, certificirani program usavršavanja, Temporis savjetovanje d.o.o., (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.


Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Nakon održane edukacije Bilten dostavljamo polaznicima, poštom na adresu iz prijavnice.
Predavači:
Miljenko Cvitanović Anđelko Rukelj Martina Švegovec Glorija Raguž Blažević Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Što su načela javne nabave i zašto ih moramo poznavati?
  • Primjena načela kroz postupak javne nabave (priprema dokumentacije o nabavi, priprema i dostava ponude, pregled i ocjena ponuda, pravna zaštita, izvršenje ugovora);
  • Primjena načela javne nabave – praksa DKOM-a, VUS-a i Suda EU;
  • Što je sukob interesa?
  • Javna nabava – kako nastaje sukob interesa?
  • Najčešće nepravilnosti i kako ih ispraviti, potencijalne sankcije i kako ih izbjeći.
  • Uvjeti sposobnosti, ESPD i dokazi kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
  • Kriteriji ENP-a kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
  • Primjeri iz prakse.
  • Što je dozvoljeno pojašnjavati i upotpunjavati u ponudama – primjena članka 293. ZJN-a u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Istraživanje tržišta (obveza ili potreba naručitelja) – kako doći do potrebnih informacija o stanju na tržištu;
  • Pregled i ocjena ponuda – što je izuzetno niska ponuda u kontekstu javne nabave;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Primjena članka 262. ZJN-a u praksi;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Sve o ažuriranim popratnim dokumentima – primjena članka 263. ZJN-a;
  • Najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0118.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se