PREDMET NABAVE: GRAĐEVINSKI RADOVI – PRIPREMA I PROVOĐENJE POSTUPKA

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Upute naručitelja za projektante – na što treba obratiti pažnju tijekom projektiranja i pripreme postupka u području javne nabave
  • Građevinski radovi i javna nabava – provođenje postupka
  • Pravna zaštita – odluke DKOM-a i VUS-a vezane za područje gradnje
  • Financijske korekcije i javna nabava
Vrijeme održavanja:
03. listopada 2024s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Anđelko Rukelj Ana Šimić Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Kako izraditi opis predmeta nabave i tehničke specifikacije – poštivanje propisa i zadržavanje kvalitete predmeta nabave;
  • Što su diskriminirajuće tehničke specifikacije predmeta nabave i kako ih ispraviti?
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Građevinski radovi – provođenje postupka javne nabave, korak po korak kroz propise i praksu relevantnih institucija u sustavu javne nabave;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Pravna zaštita i dokumentacija o nabavi – projektiranje, građevinski radovi i nadzor;
  • Pravna zaštita i odluke naručitelja – projektiranje, građevinski radovi i nadzor;
  • Pitanja i odgovori iz prakse.
  • Što su financijske korekcije i kako ih izbjeći?
  • NOVA Uputa (SAFU-a) – Uputa o pripremi i provedbi postupaka nabave za korisnike bespovratnih sredstava s popisom najčešćih pogrešaka;
  • Primjeri financijskih korekcija u RH.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2024-0305.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se