TEHNIČKE SPECIFIKACIJE; SPOSOBNOST; JAMSTVO; TROŠKOVNIK; PRAKSA – DKOM/VUS

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Upute za izradu opisa predmeta nabave (roba, radovi, usluge) i tehničkih specifikacija
  • Uvjeti sposobnosti, ESPD i dokazi kroz praksu te odluke DKOM-a i presude VUS-a
  • Jamstvo za ozbiljnost ponude kroz praksu te odluke DKOM-a i presude VUS-a
  • Troškovnik – najčešće pogreške i rješenja za ispravak
  • Pravna zaštita – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a
Vrijeme održavanja:
31. siječnja 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR bez PDV-a po sudioniku. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača.
Predavači:
Glorija Raguž Blažević Martina Švegovec Anđelko Rukelj Zoran Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika ograničen je na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Kako izraditi opis predmeta nabave i tehničke specifikacije – poštivanje propisa i zadržavanje kvalitete predmeta nabave;
  • Tehničke specifikacije i kriteriji za ocjenu jednakovrijednosti predmeta nabave;
  • Što su diskriminirajuće tehničke specifikacije predmeta nabave i kako ih ispraviti?
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Uvjeti sposobnosti, ESPD i dokazi kroz praksu DKOM-a i VUS-a;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Jamstvo za ozbiljnost ponude – odredbe dokumentacije o nabavi;
  • Jamstvo za ozbiljnost ponude – pregled i ocjena, najčešći propusti naručitelja i ponuditelja u praksi i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse relevantnih institucija u sustavu javne nabave.
  • Sadržaj, priprema te pregled i ocjena troškovnika – najčešće pogreške naručitelja i kako ih ispraviti;
  • Popunjavanje troškovnika – najčešće pogreške ponuditelja i kako ih ispraviti;
  • Primjeri iz prakse, tumačenja i odluke relevantnih institucija u području javne nabave.
  • Pravna zaštita i dokumentacija o nabavi – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a;
  • Pravna zaštita i odluke naručitelja – aktualne odluke DKOM-a i VUS-a;
  • Pitanja i odgovori iz prakse.
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2024-0456.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se