ZELENA NABAVA – ODLUKA VLADE RH, DNSH NAČELA, PRIMJERI ZELENE NABAVE; PREGLED I OCJENA; PRAKSA DKOM/VUS/SUD EU

Programi usavršavanja u području javne nabave
  • Zelena nabava – NOVA Odluka Vlade RH o provedbi zelene javne nabave
  • DNSH načela i javna nabava
  • Zelena nabava kroz dokumentaciju i postupak javne nabave – preporuke i primjeri iz prakse
  • Pregled i ocjena ponuda – kroz praksu DKOM-a i VUS-a
  • Praksa Suda EU – presude iz područja javne nabave (presuda C-652/22 – Kolin i dr)
  • Bilten javne nabave u RH – pretraživanje prakse DKOM/VUS/Sud EU
Vrijeme održavanja:
06. ožujka 2025s početkom u 08:45 i u trajanju od 8 nastavnih sati. Registracija polaznika od 08:30 sati.
Mjesto održavanja:
Zagreb, hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1 (prikaz na karti)
Naknada:
Iznosi 195,00 EUR (+PDV) po sudioniku. Naknada uključuje:
  • 155,00 EUR za edukaciju. Oslobođeno PDV-a temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u.
  • 40,00 EUR (+PDV, 13%) za Bilten javne nabave u RH.

Osiguran ručak i napitak tijekom pauze.

Popusti su već uračunati u naknadu.
Nastavni materijal uključuje prezentacije predavača i Bilten javne nabave u RH.
Predavači:
Valentina Turkalj Martina Švegovec Anđelko Rukelj Zoran Blažević Marijana Raguž Knežević Glorija Raguž Blažević .

Program usavršavanja provode stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi, ovlašteni treneri javne nabave.

Broj bodova:
8 bodova. Broj polaznika je ograničen na 50.
Detaljnije o edukaciji
  • Što je zelena nabava – korak po korak;
  • Odluka Vlade RH o provedbi zelene javne nabave;
  • Nabavne kategorije primjenjive za zelenu nabavu;
  • Kako doći do potrebnih informacija – primjeri iz prakse.
  • Što su DNSH načela, pregled i razumijevanje načela;
  • Kako povezati DNSH načela i javnu nabavu.
  • „Ozelenjavanje“ dokumentacije o nabavi i tehničke specifikacije;
  • Primjeri postupaka zelene javne nabave – roba, radovi, usluge;
  • Kako izbjeći najčešće pogreške u praksi.
  • Odluke DKOM-a i VUS-a s praktičnim primjerima iz domene zelene nabave;
  • Odluke DKOM-a i VUS-a – aktualnosti i promjena prakse;
  • Kako trebaju postupati naručitelji i ponuditelji tijekom postupka pregleda i ocjene ponuda;
  • Najčešće pogreške naručitelja i ponuditelja tijekom žalbenog postupka.
  • Kako se zaštititi od financijskih korekcija?
  • Presude Suda EU – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
  • Pravna zaštita – pregled postupanja DKOM-a, VUS-a te Suda EU.
  • Kako napraviti istraživanja – što je dopušteno, a što nije u javnoj nabavi?
  • Kako odlučiti da li ulagati žalbu DKOM-u, tužbu VUS-u ili ne?
  • Kako se braniti od žalbe?
Uplata
Temporis savjetovanje d.o.o. Zagreb, Lopatinečka ulica 4
IBAN: HR53 2340 0091 1106 1551 9
MBS: 080845415
OIB: 80885983918

Program usavršavanja odobren je od Ministarstva gospodarstva.
Evidencijski broj: 2025-0038.
Pohađanjem programa usavršavanja stječu se uvjeti za obnavljanje certifikata u području javne nabave. Po završetku programa sudionici dobivaju Potvrde o pohađanju programa usavršavanja.

Prijaviti se možete
  • Putem online prijavnice
  • Na način da ispunjenu pdf prijavnicu pošaljete mailom na adresu info@temporis.hr ili faxom na broj: 01/6431 870
Prijavite se